Aanwezigheidslijst

Onder Leden - Aanwezigheidslijst kan je aanwezigheden van leden bijhouden. Al dan niet gekoppeld aan vergaderingen/activiteiten.

Aanwezigheden bijwerken

  1. Selecteer leden die je wil aanduiden als al dan niet aanwezig

  2. Klik rechtsboven op 'Update aanwezigheid'

  3. Kies een datum. Datums met een gekoppelde activiteit zullen een agenda icoontje tonen

  4. Geef aan of een lid aan- of afwezig was

  5. Klik op opslaan

  6. Er zal nu een kolom toegevoegd naast de leden met de aanwezigheden

Indien je de aanwezigheid van leiders wil bijhouden, dan moet je ze eerst delen met de sectie waarin ze leiding geven.

Downloaden

Rechtsboven kan je de aanwezigheidslijst downloaden voor:

  • Voorbije vergaderingen

  • Komende vergaderingen (zo kan je tijdens de vergadering aanwezigen aanduiden)

  • Alle vergaderingen

Extra

In het detailscherm van een lid, kan je onder de foto van een lid zien hoe vaak een lid aanwezig was in de huidige periode. Dit wordt procentueel uitgedrukt

Last updated